Common Rail korekty ....

Awatar użytkownika
dzieciak85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 06 maja 2016, 22:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
VIN: WBAAS71000FY15198
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Common Rail korekty ....

Post autor: dzieciak85 » 20 sie 2016, 00:37

Witam zmieniam posta bo się nieco rozjechał na czas obecny a mianowicie interesuje mnie istotna rzecz dotycząca korekty wtrysków (selective mass adjustement) inpa. Jest tam skala zielona i czerwona ....gdzieś tam sobie przeczytałem że zielona w normie czerwona nie ok.
Ale czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi przy jakich korektach autko zaczyna ostro kopcić na czarno mam na myśli np. korekte na 1 cylindrze +1.4 a na 2 -0.8 , 3 -0.6 , 4 +0.4.

Kilka diagnoz tych parametrów mnie zniesmaczyło że wtryski są do roboty a 3 lata temu były robione !... no i jednak mieszczą się w zielonej skali ;D bardzo dziękuje za jaką pomoc ;-) :bmw:
Obrazek

Awatar użytkownika
eveneme
Administrator
Administrator
Posty: 812
Rejestracja: 02 lis 2015, 13:53
Lokalizacja: Piła
BMW: BMW E46 320d
Rok produkcji: 2003
VIN: WBAAS71040FY21859
Nadwozie: Sedan
Podziękował: 15 razy
Pomógł: 2 razy
Kontakt:

Re: Common Rail korekty ....

Post autor: eveneme » 20 sie 2016, 00:52

Korekcję sprawdzałeś na ciepłym? W normie masz z tego co widzę a co dymi?
"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca. "

Awatar użytkownika
dzieciak85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 06 maja 2016, 22:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
VIN: WBAAS71000FY15198
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Re: Common Rail korekty ....

Post autor: dzieciak85 » 23 sie 2016, 18:09

tak na Ciepłym dymi przy dodawaniu gazu
Obrazek

Awatar użytkownika
eveneme
Administrator
Administrator
Posty: 812
Rejestracja: 02 lis 2015, 13:53
Lokalizacja: Piła
BMW: BMW E46 320d
Rok produkcji: 2003
VIN: WBAAS71040FY21859
Nadwozie: Sedan
Podziękował: 15 razy
Pomógł: 2 razy
Kontakt:

Re: Common Rail korekty ....

Post autor: eveneme » 23 sie 2016, 19:20

Sprawdź szczelność węży, może któryś ma dziurę, turbawkę czy pracuje jak powinna. Ja miałem dziure w dolocie od ic i też samochód dymił, a pozniej nawet ledwo szedł, wymieniłem wąż i jak nowy! :)
"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca. "

Awatar użytkownika
dzieciak85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 06 maja 2016, 22:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
VIN: WBAAS71000FY15198
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Re: Common Rail korekty ....

Post autor: dzieciak85 » 25 sie 2016, 19:57

a da się sprawdzić ta szczelność programikiem czy trzeba manualnie :cwaniak:
Obrazek

Awatar użytkownika
dzieciak85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 06 maja 2016, 22:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
VIN: WBAAS71000FY15198
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Re: Common Rail korekty ....

Post autor: dzieciak85 » 25 sie 2016, 19:59

ss
Obrazek

Awatar użytkownika
eveneme
Administrator
Administrator
Posty: 812
Rejestracja: 02 lis 2015, 13:53
Lokalizacja: Piła
BMW: BMW E46 320d
Rok produkcji: 2003
VIN: WBAAS71040FY21859
Nadwozie: Sedan
Podziękował: 15 razy
Pomógł: 2 razy
Kontakt:

Re: Common Rail korekty ....

Post autor: eveneme » 25 sie 2016, 21:30

Gdy miałem pękniety wąż to na kompie był błąd, że słabe ciśnienie doładowania :)
"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca. "

Awatar użytkownika
dzieciak85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 06 maja 2016, 22:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
VIN: WBAAS71000FY15198
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Re: Common Rail korekty ....

Post autor: dzieciak85 » 26 sie 2016, 00:11

Myśle że wał było by jakoś słychać lub też czuć .... a wg dziś byłem u Tunera który robi autka i stwierdził że wszystko jest ok tylko o dziwo w serii mój model ma niestandardową ilośc Nm może ktoś już coś robił kiedyś i dlatego ta ilość i to kopcenie ....nie wiem cieżko mi teraz coś wymyślić skoro gość który zna sie na rzeczy mówi wszystko OK te modele tak mają że lubią kopcić .

Może mój cel jakim są wtryskiwacze jest celem błędnym .....
Obrazek

Awatar użytkownika
eveneme
Administrator
Administrator
Posty: 812
Rejestracja: 02 lis 2015, 13:53
Lokalizacja: Piła
BMW: BMW E46 320d
Rok produkcji: 2003
VIN: WBAAS71040FY21859
Nadwozie: Sedan
Podziękował: 15 razy
Pomógł: 2 razy
Kontakt:

Re: Common Rail korekty ....

Post autor: eveneme » 26 sie 2016, 02:26

Ma prawo dymic jak jest po chiptuningu, jeżeli seria to nie powinien kopcic albo tego powinno być tego tak niewiele, że prawie nie widać. Nagraj moze filmik jakiś.
"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca. "

Awatar użytkownika
dzieciak85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 06 maja 2016, 22:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
VIN: WBAAS71000FY15198
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Re: Common Rail korekty ....

Post autor: dzieciak85 » 27 sie 2016, 00:12

jutro bede miał wiecej czasu to coś wrzucę czytałem dziś gdzieś w necie że w lusterku monochromatycznym czy jak ono sie tam nazywa widać wiecej takich szczegółów ..... może i to ma duży wpływ nie wiem nagram filmik

http://www.filedropper.com/vlc-record-2 ... sc8183mov-

http://www.filedropper.com/vlc-record-2 ... sc8183mov-
Ostatnio zmieniony 27 sie 2016, 21:02 przez dzieciak85, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość