Kody błędów BMW

Awatar użytkownika
eveneme
Administrator
Administrator
Posty: 811
Rejestracja: 02 lis 2015, 13:53
Lokalizacja: Piła
BMW: BMW E46 320d
Rok produkcji: 2003
VIN: WBAAS71040FY21859
Nadwozie: Sedan
Podziękował: 15 razy
Pomógł: 2 razy
Kontakt:

Kody błędów BMW

Post autor: eveneme » 20 lis 2015, 19:18

BMW
P100F Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - zabezpieczenie przeciążeniowe - niesprawność
obwodu prądowego
P101A Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych - położenia
nierejestrowane
P101B Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych
P110D Potencjometr przepustnicy A/B - usterka zakresu / działania
P1019 Obwód prądowy czujników zmiennego sterowania zaworu, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za
wysoki
P1020 Obwód prądowy czujników zmiennego sterowania zaworu, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za
niski
P1023 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych
P1024 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych
P1025 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych - położenia
nierejestrowane
P1030 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - odchyłka wartości
wymaganej
P1031 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność
kierunku obrotów
P1041 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 1 - usterka pamięci EEPROM
P1042 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 1 - usterka pamięci RAM
P1043 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 1 - usterka pamięci ROM
P1044 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 2 - usterka pamięci EEPROM
P1045 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 2 - usterka pamięci RAM
P1046 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 2 - usterka pamięci ROM
P1047 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za
wysoki
P1048 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za
niski
P1049 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - zwarcie
P1050 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu
prądowego
P1051 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 2 - sygnał wejściowy za
wysoki
P1052 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 2 - sygnał wejściowy za
niski
P1053 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 2 - zwarcie
P1054 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 2 - niesprawność obwodu
prądowego
P1055 Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 1 - za wysokie napięcie zasilania
P1056 Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 1 - za niskie napięcie zasilania
P1057 Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność napięcia
zasilania
P1058 Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 2 - za wysokie napięcie zasilania
P1059 Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 2 - za niskie napięcie zasilania
P1060 Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 2 - niesprawność napięcia
zasilania
P1061 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - niesprawność obwodu
prądowego
P1062 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - maksymalne
położenie skoku nieosiągnięte
P1063 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - miernik masy
powietrza, nieprawidłowy sygnał
P1064 Zmienne sterowanie zaworu - usterka położenia uruchomienia/położenia spoczynku -
niesprawność obwodu prądowego
P1065 Zmienne sterowanie zaworu - przekroczony czas (time-out), brak sygnału - niesprawność
magistrali danych CAN
P1066 Zmienne sterowanie zaworu - kontrola przekazywania danych - niesprawność obwodu
prądowego
P1071 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność wewnętrzna
P1072 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 2 - niesprawność wewnętrzna
P1087 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - funkcja sprawdzania zubażania mieszanki,
opóźnione warunki regulacji
P1088 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - funkcja sprawdzania wzbogacania mieszanki,
opóźnione warunki regulacji
P1089 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - funkcja sprawdzania zubażania mieszanki,
opóźnione warunki regulacji
P1094 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - funkcja sprawdzania wzbogacania mieszanki,
opóźnione warunki regulacji
P1095 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - skoki napięcia sondy niewystarczające
P1096 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - skoki napięcia sondy niewystarczające
P1100 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1, opóźnione warunki regulacji po fazie odcięcia
paliwa
P1101 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1, opóźnione warunki regulacji po fazie odcięcia
paliwa
P1111 Czujnik temperatury płynu chłodzącego, wylot chłodnicy - niesprawność
P1112 Czujnik temperatury płynu chłodzącego, wylot chłodnicy - niesprawność
P1114 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - skoki napięcia sondy niewystarczające
P1115 Czujnik temperatury zewnętrznej - niesprawność obwodu prądowego
P1119 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - skoki napięcia sondy niewystarczające
P1130 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - niesprawność dynamicznego sprawdzania
P1131 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - niesprawność dynamicznego sprawdzania
P1140 Komunikacja miernik masy powietrza/potencjometr przepustnicy - stan wiarygodny
P1143 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - sygnał za wysoki
P1144 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - sygnał za niski
P1149 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - sygnał za wysoki
P1150 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - sygnał za niski
P1158 Regulacja paliwa, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania
P1159 Regulacja paliwa, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania
P1160 Regulacja paliwa, rząd cylindrów 2 - usterka zakresu / działania
P1161 Czujnik temperatury oleju silnikowego - usterka zakresu / działania
P1167 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1, sygnał za wysoki
P1168 Regulacja paliwa za katalizatorem, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowa wartość
P1169 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2, sygnał za wysoki
P1170 Regulacja paliwa za katalizatorem, rząd cylindrów 2 - nieprawidłowa wartość
P1171 Czujnik ciśnienia atmosferycznego - adaptacyjne ujęcie danych
P1172 Czujnik ciśnienia atmosferycznego - adaptacyjne ujęcie danych
P1173 Czujnik ciśnienia atmosferycznego - adaptacyjne ujęcie danych
P1174 Regulacja paliwa, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania
P1176 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - opóźnione warunki regulacji
P1178 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - skoki napięcia sondy niewystarczające
P1179 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - skoki napięcia sondy niewystarczające
P1186 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - niesprawność obwodu grzejnego
P1188 Regulacja paliwa, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania
P1204 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu prądowego
P1205 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - niesprawność obwodu prądowego
P1270 Różnica momentu obrotowego 1/2 rzędu cylindrów - niesprawność
P1314 Regulacja paliwa (mieszanka) - usterka systemu kontroli przy niskim poziomie paliwa
P1315 Czujnik położenia wałka rozrządu A, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowy sygnał
P1316 Czujnik położenia wałka rozrządu A, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowy sygnał
P1318 Czujnik położenia wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowy sygnał
P1319 Czujnik położenia wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowy sygnał
P1327 Czujnik spalania stukowego 2, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za niski
P1328 Czujnik spalania stukowego 2, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za wysoki
P1329 Czujnik spalania stukowego 3 - sygnał wejściowy za niski
P1330 Czujnik spalania stukowego 3 - sygnał wejściowy za wysoki
P1331 Czujnik położenia wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - odniesienie punktu zapłonu, sygnał poza
zakresem
P1332 Czujnik spalania stukowego 4 - sygnał wejściowy za niski
P1333 Czujnik spalania stukowego 4 - sygnał wejściowy za wysoki
P1338 Czujnik położenia wałka rozrządu A, rząd cylindrów 1 - usterka synchronizacji
P1339 Czujnik położenia wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - usterka synchronizacji
P1340 Przerwa w zapłonie w kilku cylindrach podczas fazy uruchamiania silnika
P1341 Przerwa w zapłonie w kilku cylindrach przy aktywnym układzie odcinania paliwa
P1342 Stwierdzony nieprawidłowy zapłon podczas uruchamiania silnika - cylinder 1
P1343 Przerwa w zapłonie przy aktywnym układzie odcinania paliwa - cylinder 1
P1344 Stwierdzony nieprawidłowy zapłon podczas uruchamiania silnika - cylinder 2
P1345 Przerwa w zapłonie przy aktywnym układzi odcinania paliwa - cylinder 2
P1346 Stwierdzony nieprawidłowy zapłon podczas uruchamiania silnika - cylinder 3
P1347 Przerwa w zapłonie przy aktywnym układzie odcinania paliwa - cylinder 3
P1348 Stwierdzony nieprawidłowy zapłon podczas uruchamiania silnika - cylinder 4
P1349 Przerwa w zapłonie przy aktywnym układzie odcinania paliwa - cylinder 4
P1378 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 2, niesprawność regulacji
przeciwstukowej
P1379 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 2, niesprawność regulacji
przeciwstukowej
P1380 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 2, niesprawność regulacji
przeciwstukowej
P1381 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 1, niesprawność regulacji
przeciwstukowej
P1382 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 1, niesprawność regulacji
przeciwstukowej
P1383 Obwód zapłonowy - niesprawność
P1386 Czujnik lub czujniki spalania stukowego - niesprawność obwodu prądowego
P1396 Czujnik kąta obrotu wału korbowego/czujnik liczby obrotów 1 i 2 - nieprawidłowy sygnał
P140A Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 i 2 - stwierdzona niezadowalająca dawka
przepływu
P140B Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 i 2 - stwierdzona niezadowalająca dawka
przepływu
P140C Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 i 2 - stwierdzona niezadowalająca dawka
przepływu
P1413 Przekaźnik pompy powietrza wtórnego - sygnał za niski
P1414 Przekaźnik pompy powietrza wtórnego - sygnał za wysoki
P1423 Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 - stwierdzona niezadowalająca dawka
przepływu
P1453 Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 - niesprawność elektryczna
P1470 Zawór elektromagnetyczny filtra par paliwa z węglem aktywnym - stopień wyjściowy komputera
sterującego silnika
P1475 Układ odprowadzania oparów paliwa - niesprawność
P1500 Nastawnik biegu jałowego - element wykonawczy blokuje w położeniu otwartym
P1501 Nastawnik biegu jałowego - element wykonawczy blokuje się w położeniu zamkniętym
P1502 Nastawnik biegu jałowego, cewka zamykania - sygnał za wysoki
P1503 Nastawnik biegu jałowego, cewka zamykania - sygnał za niski
P1504 Nastawnik biegu jałowego, cewka zamykania - przerwany obwód prądowy
P1506 Nastawnik biegu jałowego, cewka otwierająca - sygnał za wysoki
P1507 Nastawnik biegu jałowego, cewka otwierająca - sygnał za niski
P1508 Nastawnik biegu jałowego, cewka otwierająca - przerwany obwód prądowy
P1509 Nastawnik biegu jałowego - niesprawność
P1510 Nastawnik biegu jałowego - element wykonawczy zacina się
P1511 Zawór elektromagnetyczny przełączania kolektora ssącego - niesprawność obwodu prądowego
P1512 Sterowanie przełączanego kolektora ssącego - sygnał za niski
P1513 Sterowanie przełączanego kolektora ssącego - sygnał za wysoki
P1516 Obwód prądu termostatu regulacji ogrzewania - usterka zakresu / działania
P1519 Przestawianie wałka rozrządu strony ssącej, rząd cylindrów 1 - stan wiarygodny
P1520 Przestawianie wałka rozrządu strony wydechowej, położenie krańcowe - stan wiarygodny
P1522 Przestawianie wałka rozrządu strony ssącej, rząd cylindrów 2 - stan wiarygodny
P1523 Przestawianie wałka rozrządu strony wydechowej, położenie wałka rozrządu - stan wiarygodny
P1524 Nastawnik wałka rozrządu A, rząd cylindrów 1 - sygnał za wysoki
P1525 Przestawianie wałka rozrządu strony ssącej, rząd cylindrów 1 - stopień wyjściowy komputera
sterującego silnika
P1526 Przestawianie wałka rozrządu strony ssącej, rząd cylindrów 2 - stopień wyjściowy komputera
sterującego silnika
P1529 Nastawnik wałka rozrządu, wałek rozrządu strony wydechowej - stopień wyjściowy komputera
sterującego silnika
P1530 Nastawnik wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - sygnał za wysoki
P1531 Nastawnik wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - przerwany obwód prądowy
P1550 Nastawnik biegu jałowego - niesprawność
P1585 Dowolny cylinder / kilka cylindrów - stwierdzona przerwa w zapłonie
P1589 Czujnik lub czujniki spalania stukowego - niesprawność obwodu prądowego
P1593 Zawór elektromagnetyczny przełączania kolektora ssącego - stopień wyjściowy komputera
sterującego silnika
P16A0 Komputer sterujący silnika - niesprawność wewnętrzna, usterka sumy sprawdzenia
P16A1 Komputer sterujący silnika - niesprawność wewnętrzna, usterka sumy sprawdzenia
P16A2 Komputer sterujący silnika - niesprawność wewnętrzna, usterka sumy sprawdzenia
P16A3 Komputer sterujący silnika - niesprawność wewnętrzna, usterka pamięci
P16A4 Komputer sterujący silnika - niesprawność wewnętrzna, magistrala czujnika spalania stukowego
P16A5 Komputer sterujący silnika - niesprawność wewnętrzna, magistrala stopni wyjściowych
P16A6 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola układu utrzymywania prędkości
P16A7 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola miernika masy powietrza
P16A8 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola położenia klapy przepustnicy
P16A9 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - sygnał prędkości
P16B0 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola położenia pedału
P16B1 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - regulacja powietrza biegu jałowego -
niesprawność
P16B2 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - regulacja powietrza biegu jałowego -
niesprawność
P16B3 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola momentu obrotowego silnika
P16B4 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola utrzymywania odległości układu
utrzymywania prędkości
P16B5 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola sekwencyjnej skrzyni biegów
P16B6 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola regulacji poślizgu napędu
P16B7 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola sprzęgła mostkującego przekładnika
momentu obrotowego
P16B8 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola sprzęgła mostkującego przekładnika
momentu obrotowego
P16B9 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola strat momentu obrotowego
P16C0 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola ESP
P16C1 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola momentu obrotowego
P16C2 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola liczby dopuszczalnych maksymalnych
obrotów
P163A Temperatura wewnętrzna komputera sterującego silnika za niska
P1602 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - uszkodzenie
P1603 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola momentu obrotowego
P1604 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola liczby obrotów silnika
P1611 Komputer sterujący skrzyni biegów - usterka w komunikacji
P1618 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - kontrola przetwornika analogowego/cyfrowego
P1619 Obwód prądu sterującego termostatu płynu chłodzącego - sygnał za niski
P1620 Obwód prądu sterującego termostatu płynu chłodzącego - sygnał za wysoki
P1622 Czujnik temperatury płynu chłodzącego, układy chłodzące sterowane komputerem sterującym
silnika - stopień wyjściowy komputera sterującego silnika
P1624 Czujnik pedału przyspieszenia 1 - niesprawność obwodu prądowego
P1625 Czujnik pedału przyspieszenia 2 - niesprawność obwodu prądowego
P1628 Nastawnik klapy przepustnicy - usterka sprawdzania sprężyny nastawczej, rząd cylindrów 1
P1629 Nastawnik klapy przepustnicy - usterka sprawdzania sprężyny nastawczej, rząd cylindrów 1
P1631 Nastawnik klapy przepustnicy - usterka sprawdzania sprężyny nastawczej, rząd cylindrów 1
P1632 Przepustnica - nieprawidłowe działanie procesu adaptacji
P1633 Proces adaptacji klapy przepustnicy - usterka położenia trybu awaryjnego
P1634 Proces adaptacji klapy przepustnicy - sprawdzenie sprężyny powrotnej nie powiodło się, rząd
cylindrów 1
P1635 Proces adaptacji klapy przepustnicy - położenie krańcowe nierejestrowane
P1636 Obwód prądowy regulacji przepustnicy, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu prądowego
P1637 Regulacja przepustnicy - odchyłka wartości wymaganej, rząd cylindrów 1
P1638 Regulacja przepustnicy - klapa przepustnicy zacina się okresowo, rząd cylindrów 1
P1639 Regulacja przepustnicy - klapa przepustnicy zacina się na stałe, rząd cylindrów 1
P1653 Moment obrotowy skrzyni biegów - nieprawidłowy sygnał
P1654 Sygnał magistrali danych CAN - przekroczony czas (time-out)
P1670 Regulacja skrzyni biegów - nieprawidłowy sygnał
P1675 Nastawnik klapy przepustnicy, rozpocząć sprawdzenie - wymagany proces adaptacji
P1680 Funkcja sprawdzenia regulacji poślizgu napędu - usterka mikroprocesora
P1681 Funkcja sprawdzenia regulacji poślizgu napędu - błąd w kalkulacji obrotów silnika
P1686 Funkcja sprawdzenia regulacji poślizgu napędu - czujnik położenia pedału, usterka diagnozy
P1688 Funkcja sprawdzenia regulacji poślizgu napędu - pomiar masy powietrza
P1690 Lampka ostrzegawcza usterek silnika - niesprawność obwodu prądowego
P1694 Nastawnik klapy przepustnicy, rozpocząć sprawdzenie - sprawdzenie sprężyny powrotnej nie
powiodło się i usterka położenia w trybie awaryjnym
P3012 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - wartość adaptacyjna za wysoka
P3013 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - wartość adaptacyjna za wysoka
P3014 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - niesprawność zasilania napięciowego
P3015 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - niesprawność zasilania napięciowego
P3016 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - usterka kalibrowania
P3017 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - usterka kalibrowania
P3018 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - niesprawność regulacji sondy lambda
P3019 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - niesprawność regulacji sondy lambda
P3020 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - niesprawność sygnału napięcia
P3021 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - niesprawność sygnału napięcia
P3022 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - usterka w komunikacji
P3023 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - usterka w komunikacji
P3024 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - błąd w inicjalizacji
P3025 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - błąd w inicjalizacji
P3026 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowe działanie temperatury roboczej
P3027 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - nieprawidłowe działanie temperatury roboczej
P3028 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - brak działania
P3029 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - brak działania
P320D Kontrola magistrali danych CAN - przekroczony czas (time-out) regulacji poślizgu napędu
P3200 Komputer sterujący skrzyni biegów, magistrala danych CAN - niesprawność wewnętrzna
P3201 Komputer sterujący skrzyni biegów, magistrala danych CAN - niesprawność wewnętrzna
P3202 Komputer sterujący skrzyni biegów, magistrala danych CAN - niesprawność wewnętrzna
P3203 Magistrala danych CAN - niesprawność
P3204 Magistrala danych CAN - niesprawność
P3205 Magistrala danych CAN - niesprawność
P3213 Kontrola magistrali danych CAN - nieprawidłowe działanie diagnozy własnej elektronicznej
regulacji poślizgu napędu
P3214 Kontrola magistrali danych CAN - nieprawidłowe działanie diagnozy własnej elektronicznej
regulacji poślizgu napędu
P3229 Kontrola czujnika obciążenia - błąd wiarygodności zmiennego sterowania zaworu
P3230 Kontrola czujnika obciążenia - błąd wiarygodności czujnika ciśnienia
P3231 Kontrola komputera sterującego - błąd wiarygodności kompensacji zmętnienia spalin
P3232 Kontrola komputera sterującego - błąd wiarygodności kąta wyprzedzenia zapłonu
P3233 Kontrola komputera sterującego - błąd wiarygodności systemu doładowania
P3234 Kontrola komputera sterującego - błąd wiarygodności sprawdzenia położenia krańcowego klapy
przepustnicy
P3235 Kontrola komputera sterującego - błąd wiarygodności wersji kodu
P3236 Kontrola komputera sterującego - błąd wiarygodności długości wtrysku/-ilości
P3237 Kontrola komputera sterującego - nieprawidłowe działanie regulacji paliwa
P3238 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - niesprawność modułu TPU (Time Processor
Unit)
P3240 Obwód prądu sterującego termostatu płynu chłodzącego - przerwany obwód prądowy
P3241 Obwód prądu sterującego termostatu płynu chłodzącego - sygnał za niski
P3242 Obwód prądu sterującego termostatu płynu chłodzącego - sygnał za wysoki
"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca. "

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość